poniedziałek, 4 lipca 2011

Letnia wyprzedaż w H&M


Sezon letni jednoznacznie kojarzy się z wyprzedażami.  Kolorowe witryny mamią nas wielkimi obniżkami i zachęcają do zakupów. Trudno nie dać się nabrać na wypróbowane marketingowe chwyty i nie pokusić się o zakup rzeczy, których kupić się wcale nie planowało.

Chciałam Wam pokazać kilka rzeczy, na które się skusiłam i z których jestem bardzo zadowolona, mimo że jak wspominałam wcale nie planowałam ich wcześniej kupować.

W H&M do końca tygodnia trwa promocja 3 za 2 więc jeśli jeszcze nie byłyście zachęcam być może uda się Wam coś jeszcze wybrać dla siebie. Polecam zakupy z przyjaciółką, bo wtedy mamy większa pewność, że uda się wybrać 3 rzeczy i tym samym dostać najtańszą z wybranych za darmo.

Dla siebie wybrałam letnią spódniczkę w różowe paski, rozkloszowana z kieszonkami z przodu. Przeceniona została na 10 złotych. Sprawdziłam na allegro sprzedawcy za nią chcą ponad 50 zł więc nie dajcie się nabrać.


Kolejną rzeczą jaką wybrałam była bluzka w neonowym żółtym kolorze z mala kieszonką. Kosztowała 20 zł. Jest wykonana z bardzo miłej w dotyku bawełny i na pewno będzie się ładnie komponowała z neonowymi kolorami tak modnymi w tym sezonie.



Trzecią rzeczą, którą znalazłam w zasadzie zupełnie przypadkiem były proste klasyczne białe spodnie. Idealne do letnich tunik czy też białego żakietu. Cena 20 zł więc trudno było się nie skusić.


Jeśli więc jeszcze nie byłyście na zakupach, a macie w planach małe wyprzedażowe łowy - polecam Wam odwiedzenie H&M i życzę udanych zakupów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz