poniedziałek, 4 lipca 2011

Na dobry początek...




Początki nigdy nie są łatwe, ale przecież każda podróż zaczyna się od zrobienia właśnie pierwszego kroku.

Zatęskniłam za ubieraniem w słowa rzeczywistości, malowania jej po mojemu, w sposób jaki jest mi najbardziej bliski... tym razem będzie to typowo kobiecy punkt widzenia...

Chcę opowiadać o tym co jest bliskie mojemu sercu, co sprawia, że drobiazgi nabierają większego znaczenia, a życie staje się bardziej znośne... bo w życiu ważna jest pasja, jeśli ją masz potrafisz być kreatywny, potrafisz inspirować innych i samemu uczyć się tego, co jest ważne lub najważniejsze...

Ten blog powstał właśnie z pasji do słowa, do piękna, do życia. Chcę mówić, pisać i opowiadać o tym co dla mnie ważne... o pięknie we wszystkich jego przejawach, o sztuce, o fotografii, o modzie, o życiu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz