poniedziałek, 4 lipca 2011

Recenzja kremu Lirene



Tym razem pokuszę się o zrecenzowanie kosmetyku, który wyjątkowo przypadł mi do gustu, a mianowicie kremu marki Lirene przeznaczonego do cery suchej i bardzo suchej.

Długo szukałam kosmetyku, który będzie w stanie poradzić sobie z moją przesuszoną skórą i znalazłam. Wspomniany przeze mnie krem stanowi doskonałe remedium dla problemów związanych z nadmiernym przesuszeniem skóry.

Świetnie nadaje się jako baza pod makijaż, ma bardzo przyjemną konsystencję, doskonale się wchłania oraz co najważniejsze intensywnie nawilża skórę,
a jego dodatkowym atutem jest przyjemny i świeży zapac. W znaczącym stopniu poprawił kondycję mojej skóry. Próbowałam już wielu, ale ten póki, co okazał się najskuteczniejszy.
 
Cena kremu w zależności od drogerii waha się od 11 do 18 zł, a jedno opakowanie przy co dziennym użytkowaniu powinno wystarczyć na około 8 tygodni. Serdecznie polecam wypróbowanie zwłaszcza posiadaczkom bardzo suchej skóry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz