poniedziałek, 25 lipca 2011

NYX Concealer Jar - recenzja korektora NYX

Zachęcona pozytywnymi opiniami Ytubowiczek -  postanowiłam kupić i przetestować kosmetyki firmy NYX. Wybrałam między innymi korektor oraz długą białą kredkę.  Przetestowałam już korektor więc mogę podzielić się z Wami swoją opinią na jego temat.  I tak po pierwsze ma dość specyficzny zapach, który nie każdemu może przypaść do gustu. Zapach po kilku minutach nie jest wyczuwalny na skórze. Konsystencja kremowa, dość dobrze rozprowadza się na skórze, a krycie określiłabym jako średnie.  

Aplikacji możemy dokonywać zarówno pędzelkiem do korektora jak i palcami.  Niestety korektor nie nadaje się pod oczy. Podkreśla zmarszczki i nie zatuszuje nam cieni pod oczami.  Do zamaskowania drobnych niedoskonałości jak najbardziej, ale niestety pod oczy tak jak wspomniałam nie bardzo się nadaje. Mój kolor to 02 Fair i mimo że jestem osobą o alabastrowej cerze i bardzo jasnej zimnej karnacji jest dla mnie za jasny - zatem trzeba rozważnie dobierać kolorystykę.

Na plus wydajność oraz  fakt, że jest to produkt nie testowany na zwierzętach.  Za 7 g produktu zamawiając na allegro zapłacimy 24 zł, a dokonując zakupów na amerykańskich stronach jak np. Korektor NYX zapłacimy 4.25 $, ale trzeba oczywiście doliczyć koszty przesyłki.

Czy jestem z niego zadowolona? hm szczerze mówiąc tak sobie - moim zdaniem typowy średniak owszem można przetestować, ale na pewno nie zamówię go ponownie, bo nie zrobił na mnie szczególnego wrażenia.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz