sobota, 16 lipca 2011

Neon party

Neon party


H M top
£7.99 - hm.com

Sara Berman short leather skirt
£95 - theoutnet.com

Ruthie davis shoes
$1,195 - bloomingdales.com

Miss KG evening clutch bag
£32 - debenhams.com

Zara stone jewelry
$3.99 - zara.com

Sparkle jewelry
$12 - modcloth.com



Moja propozycja zestawu na imprezę do klubu w neonowych i kontrastujących kolorach. Podstawę stanowi neonowy top, dobrałam do niego skórzaną ołówkowa spódnicę, ekstrawaganckie szpilki i kopertówkę w mocnym różu. Prosto, ale stylowo i z rockowym zacięciem.

2 komentarze:

  1. A propos najeżonych butów...
    Powiem Ci, że mi się ostatnio gust zmienia. Przekonałam się, że to często buty "robią" cały strój. Zaczęłam kupować proste ciuchy, a do tego fajne, oryginalne buty. Podobają mi się nawet Irregular Choice, ale rzadko im się zdarza rozmiar 36.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam kilka par, które delikatnie mówiąc rzucają się w oczy, ale nie zawsze jest okazja żeby je włożyć więc czekają na wielkie wyjście ;) heh również noszę 36 :)

    OdpowiedzUsuń